Zdecydowanie każde przedsiębiorstwo działające w Polsce , a ponadto na świecie posiada w swojej strategii reklamowej własne własne ulotki. Jest to najbardziej podstawowe narzędzie marketingowe, które nadal posiadają ogromną moc oddziaływania na konsumentów. Druk ulotek jest niesamowicie tani, gdyż koszt jednej sztuki to zaledwie kilka groszy.
Jeżeli więc chociaż co dziesiąta ulotka zostanie przeczytana przez konsumentów to uważa się to za duży sukces, gdyż koszt dotarcia do klienta zamyka się poniżej jednej złotówki. Warto zatem zainwestować środki finansowe swojego przedsiębiorstwa w ulotki i regularnie zwiększać świadomość konsumentów o istnieniu waszej firmy i oferowanych przez nią produktach. W końcu w teraźniejszych czasach żadne przedsiębiorstwo nie jest wstanie utrzymać się na naszym rynku bez inwestowania części swoich profitów w marketing.
Dla stałych klientów poleca się stworzenie specjalnych broszur oraz ulotek informacyjnych. Są to bardziej wykwintne produkty reklamowe, które pozwalają dla konsumentów z dokładnością zaznajomić się z produktami oferowanymi przez wasze przedsiębiorstwo. W katalogu możecie nie tylko i wyłącznie wnikliwie opisać wszystkie produkty proponowane przez wasze przedsiębiorstwo, niemniej jednak także opisać historię marki, jej filozofię , a ponadto główny cel działania. Współcześni konsumenci uwielbiają przedsiębiorstwa, które oferują dla świata coś w dodatku, niż najwyższej jakości produkty oraz dodatkowo profesjonalne usługi. Broszury i katalogi druk jest troszkę droższy, niż ulotek, natomiast zdecydowanie ma co zainwestować w te produkty reklamowe.
Zobacz także: Formularze PIN i TAN.